Uw adviseur en projectleider
technisch beheer vastgoed

Robert.Vreeken@vreeken-vof.nl
06 - 331 48 739
Rietgorsstraat 2, 1431 VW Aalsmeer

Of het nu om een woningbestand gaat of ziekenhuis, om gebouwen in een uitstekende conditie te houden is goed georganiseerd onderhoud nodig. Het technisch beheer van vastgoed omvat een logistieke keten van elkaar opvolgende acties, uitgevoerd door verschillende partijen. Gaat ergens in die keten iets mis, dan blokkeert het proces en dat kost al snel tijd en geld.

> Vraagt u zich af of uw dagelijks onderhoud niet efficiënter en goedkoper kan?
> Wilt u advies over uw meerjarenonderhoudsplan en de te verwachten kosten?
> Of wilt u de werkprocessen voor technisch beheer en onderhoud optimaliseren?

U wilt optimaal technisch beheer en minimale onderhoudskosten

Ik ben gespecialiseerd in het analyseren en optimaliseren van werkprocessen binnen de keten van technisch beheer en onderhoud vastgoed. Mijn inzet is gericht op een zo optimaal mogelijk proces, lagere onderhoudskosten, hogere klanttevredenheid en tevreden medewerkers. Ik zoek naar knelpunten in de keten en adviseer u over mogelijke oplossingen. De implementatie van de gekozen oplossingen kan ik begeleiden als projectleider of interim manager.

U wilt deskundig advies en een efficiënte aanpak

Mijn expertise en persoonlijke kwaliteiten komen het best tot hun recht bij processen op het snijvlak van mensen, planning en techniek. Ik analyseer zorgvuldig, ga kostenbewust te werk en denk altijd een stap vooruit om tijdig bij te kunnen sturen. Ik zorg voor een prettige werksfeer en intern draagvlak voor de nieuwe aanpak. Ook dat is essentieel voor een optimaal eindresultaat. Ik maak daarbij gebruik van de TOC methode voor logistiek management (Theory of Constraints).

Lees meer over mijn werkzaamheden voor:

woningcorporaties
Non-profit instellingen (ziekenhuizen, zorginstellingen, scholen)
Verenigingen van Eigenaren

Go To Top